V rámci své nabídky zajišťujeme:
Opravy na dílnách naší společnosti jsou prováděny u zařízení menších rozměrů, kde není třeba součinnosti obsluhy zákazníka nebo u zařízení, které lze dobře demontovat, přepravovat a zajistit proti případnému poškození při dopravě. Zboží na dílenskou opravu lze přivézt osobně nebo zaslat přepravní službou.
Servis zařízení na něž se vztahuje záruční lhůta dle Záručního listu, Kupní smlouvy nebo smlouvy specifikované ve Všeobecných obchodních podmínkách, je zákazníkovi prováděn bezplatně.
Odborné posouzení servisního zásahu jako záručního či mimozáručního provádí odpovědný servisní technik, ve sporných případech vedoucí servisního oddělení. Pro posouzení záruky k dané závadě lze také zajistit posudek přímo u výrobce zařízení.
Profylaxí se nám daří předcházet nečekaným výpadkům zařízení, na nichž obvykle stojí celá výroba. Jde o preventivní údržbu v pravidelných časových intervalech. Četnost intervalů s každým zákazníkem domlouváme individuálně dle vytížení konkrétních strojů.