Eprin
CZ|EN
HomepageJOIN USSpecialista/ka nákupu a prodeje (M/Ž)

Hledáme nového člena do týmu na pozici specialista/ka nákupu a prodeje

Kdo jsme

Jsme systémový integrátor a patříme mezi lídry v oblasti automatické identifikace v celé České a Slovenské republice, nyní už i s celosvětovou působností. Jako efektivní a chytrá firma s tradicí se zaměřujeme především na komplexní vývoj a implementaci řešení pro automatickou identifikaci, robotizaci a digitalizaci. Vyvíjíme software na míru, poskytujeme poradenství, konzultace, servis a nabízíme širokou škálu dodávek hardware a spotřebního materiálu.

Jsme česká, rodinná společnost s více než 30letou tradicí, se sídlem v Brně, která patří k lídrům v oblasti automatizace, robotizace a digitalizace. Našim zákazníkům nabízíme komplexní portfolio služeb. Projekty řešíme nejen v rámci ČR, EU, ale významné zakázky máme i v USA, Kanadě, Velké Británii a dalších zemích. Do našeho obsáhlého produktového portfolia patří vše – od hardwaru, spotřebního materiálu až po softwarová řešení na míru.

 

Koho hledáme

Jsi, nebo chceš být odborníkem na hardware? Hledáme někoho, komu se okamžitě zvýší tepová frekvence při hledání a objevování novinek ze světa automatizace, kdo dokáže s nadšením a klidně i s úsměvem na tváři zařídit jakýkoli požadavek od klienta. Člověka, který má chuť vystoupit ze zajetých stereotypů a hledat nová řešení. Dokáže s lehkostí přesvědčitjak zákazníka, tak i náš obchodní tým, že existují i jiné cestyUčíme se od sebe navzájem a společně pak slavíme úspěchy.

Pokud je Tvým revírem vyhledávání nových možností a komunikace, jsi na nejlepší cestě stát se našim novým kolegou jako specialista nákupu a prodeje 😊. Stačí už jediné, poslat nám svoje CV.

 

Co bude Tvojí náplní práce

  • Vyhledávání nových produktů dle aktuálních trendů trhu a jejich testování,
  • monitoring nákupních cen,
  • úzká spolupráce s obchodním týmem, produktovým, technickým i projektovým týmem,
  • optimalizace skladových zásob,
  • zajišťování operativního nákupu ve svěřené komoditě hardware – terminály, snímače, tiskárny etiket, aplikátory,
  • tvorba kalkulací, příjem a zpracování objednávek, fakturace
  • kontrola plnění dodacích termínů, řešení eventuálních neshod,
  • komplexní zodpovědnost a rozvoj svěřeného produktového portfolia,
  • hledání nových řešení na základě potřeb zákazníka,
  • budování vztahu s dodavateli a výrobci.
  • Tvým hlavním posláním bude rozvíjení produktového portfolia svěřené komodity (tedy hardware), hledání nových řešení a vyjednávání s dodavateli a výrobci.

Co bys měl splňovat

  • Komunikativní, spolehlivou a pečlivou osobnost s chutí do obchodu.
  • Aktivní přístup ke svému osobnímu rozvoji.
  • Ochota rozšiřovat svůj úhel pohledu i nad rámec svojí kompetence.
  • Budování a rozvoj vztahů s dodavateli, zákazníky i kolegy uvnitř firmy.
  • Analytické myšlení.
  • Schopnost domluvit se anglicky

Proč právě EPRIN

  • Budeš součástí stále se rozvíjejícího a dynamického týmu s možností vertikálního i horizontálního růstu.
  • Staneš se součástí skvělých řešení v oblasti 4.0 průmyslu.
  • Možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.
  • Skvělou partu kolegů a kolegyň – tedy zdravou firemní kulturu s lidským přístupem.
  • Příjemné a inovativní pracovní prostředí.
  • Širokou škálu firemních benefitů.
  • A v neposlední řadě budeš dostávat MED od našich včel.

Co Ti můžeme nabídnout

  • Pestrou a atraktivní práci na HPP (roční smlouva s možností prodloužení na dobu neurčitou) ve společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Podporu při plnění úkolů.
  • Motivační a transparentní finanční ohodnocení.
  • Příjemné pracovní prostředí a zdravou firemní kulturu.
  • Profesní růst (systém školení a vzdělávání).
  • Služební mobil je samozřejmostí
  • Dlouhodobou perspektivu s obrovským potenciálem.
  • Spolupráci se zákazníky mnoha oborů a činností.

Benefity

Hybridní způsob spolupráce, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, sick days, vzdělávací kurzy a školení, kvartální motivační bonusy, firemní jóga, firemní psycholog, firemní půjčovna věcí, občerstvení na pracovišti, cestovní pojištění, firemní a týmové akce, relax zóny, golfové členství, notebook a telefon, mobilní tarif jsou pak samozřejmostí.

 

Informace o pozici

  • Společnost: EPRIN spol. s r.o., Podnikatelská 2956/6, Brno – Královo Pole
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
  • Zařazeno IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , IT konzultant, Product manager, Product owner, Project Administrator, Project Manager 
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu určitou 
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva 
 
 
 
 
Rychlý formulář k volné pozici

 
k pracovní pozici
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Upload more files
Maximum size of one file is 1024 MB.
Zpracování osobních údajů

Souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro účel zasílání obchodních sdělení. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů.

Fields marked with asterisk (*) are mandatory.
We know our job and understand your needs. More than 30 years of experience in automatic identification.
Kontaktujte nás
South Moravia
This international sales marketing campaign was realized with the financial support of the South Moravian Region through the Project „Centre for International Trade“
Centre trade