Eprin
CZ|EN
Domovská stránkaVOLNÉ POZICESpecialista/ka nákupu a prodeje (M/Ž)

Hledáme nového člena do týmu na pozici specialista/ka nákupu a prodeje

Kdo jsme

Jsme systémový integrátor a patříme mezi lídry v oblasti automatické identifikace v celé České a Slovenské republice, nyní už i s celosvětovou působností. Jako efektivní a chytrá firma s tradicí se zaměřujeme především na komplexní vývoj a implementaci řešení pro automatickou identifikaci, robotizaci a digitalizaci. Vyvíjíme software na míru, poskytujeme poradenství, konzultace, servis a nabízíme širokou škálu dodávek hardware a spotřebního materiálu.

Jsme česká, rodinná společnost s více než 30letou tradicí, se sídlem v Brně, která patří k lídrům v oblasti automatizace, robotizace a digitalizace. Našim zákazníkům nabízíme komplexní portfolio služeb. Projekty řešíme nejen v rámci ČR, EU, ale významné zakázky máme i v USA, Kanadě, Velké Británii a dalších zemích. Do našeho obsáhlého produktového portfolia patří vše – od hardwaru, spotřebního materiálu až po softwarová řešení na míru.

 

Koho hledáme

Jsi, nebo chceš být odborníkem na hardware? Hledáme někoho, komu se okamžitě zvýší tepová frekvence při hledání a objevování novinek ze světa automatizace, kdo dokáže s nadšením a klidně i s úsměvem na tváři zařídit jakýkoli požadavek od klienta. Člověka, který má chuť vystoupit ze zajetých stereotypů a hledat nová řešení. Dokáže s lehkostí přesvědčitjak zákazníka, tak i náš obchodní tým, že existují i jiné cestyUčíme se od sebe navzájem a společně pak slavíme úspěchy.

Pokud je Tvým revírem vyhledávání nových možností a komunikace, jsi na nejlepší cestě stát se našim novým kolegou jako specialista nákupu a prodeje 😊. Stačí už jediné, poslat nám svoje CV.

 

Co bude Tvojí náplní práce

  • Vyhledávání nových produktů dle aktuálních trendů trhu a jejich testování,
  • monitoring nákupních cen,
  • úzká spolupráce s obchodním týmem, produktovým, technickým i projektovým týmem,
  • optimalizace skladových zásob,
  • zajišťování operativního nákupu ve svěřené komoditě hardware – terminály, snímače, tiskárny etiket, aplikátory,
  • tvorba kalkulací, příjem a zpracování objednávek, fakturace
  • kontrola plnění dodacích termínů, řešení eventuálních neshod,
  • komplexní zodpovědnost a rozvoj svěřeného produktového portfolia,
  • hledání nových řešení na základě potřeb zákazníka,
  • budování vztahu s dodavateli a výrobci.
  • Tvým hlavním posláním bude rozvíjení produktového portfolia svěřené komodity (tedy hardware), hledání nových řešení a vyjednávání s dodavateli a výrobci.

Co bys měl splňovat

  • Komunikativní, spolehlivou a pečlivou osobnost s chutí do obchodu.
  • Aktivní přístup ke svému osobnímu rozvoji.
  • Ochota rozšiřovat svůj úhel pohledu i nad rámec svojí kompetence.
  • Budování a rozvoj vztahů s dodavateli, zákazníky i kolegy uvnitř firmy.
  • Analytické myšlení.
  • Schopnost domluvit se anglicky

Proč právě EPRIN

  • Budeš součástí stále se rozvíjejícího a dynamického týmu s možností vertikálního i horizontálního růstu.
  • Staneš se součástí skvělých řešení v oblasti 4.0 průmyslu.
  • Možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.
  • Skvělou partu kolegů a kolegyň – tedy zdravou firemní kulturu s lidským přístupem.
  • Příjemné a inovativní pracovní prostředí.
  • Širokou škálu firemních benefitů.
  • A v neposlední řadě budeš dostávat MED od našich včel.

Co Ti můžeme nabídnout

  • Pestrou a atraktivní práci na HPP (roční smlouva s možností prodloužení na dobu neurčitou) ve společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Podporu při plnění úkolů.
  • Motivační a transparentní finanční ohodnocení.
  • Příjemné pracovní prostředí a zdravou firemní kulturu.
  • Profesní růst (systém školení a vzdělávání).
  • Služební mobil je samozřejmostí
  • Dlouhodobou perspektivu s obrovským potenciálem.
  • Spolupráci se zákazníky mnoha oborů a činností.

Benefity

Hybridní způsob spolupráce, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, sick days, vzdělávací kurzy a školení, kvartální motivační bonusy, firemní jóga, firemní psycholog, firemní půjčovna věcí, občerstvení na pracovišti, cestovní pojištění, firemní a týmové akce, relax zóny, golfové členství, notebook a telefon, mobilní tarif jsou pak samozřejmostí.

 

Informace o pozici

  • Společnost: EPRIN spol. s r.o., Podnikatelská 2956/6, Brno – Královo Pole
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
  • Zařazeno IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení , IT konzultant, Product manager, Product owner, Project Administrator, Project Manager 
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: Na dobu určitou 
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva 
 
 
 
 
Rychlý formulář k volné pozici

 
k pracovní pozici
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Nahrát více souborů
Maximální velikost souboru je 1024 MB.
Zpracování osobních údajů

Souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro účel zasílání obchodních sdělení. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů.

Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Umíme svojí práci a rozumíme Vašim potřebám. Více než 30 let zkušeností v oboru automatické identifikace.
Kontaktujte nás
Evrospká unie
Tento projekt INOVATIVNÍ SYSTÉM SLUŽEB PODPORUJÍCÍCH AUTOMATIZACI je spolufinancován Evropskou unií.
Ministerstvo průmyslu a obchodu
South Moravia
This international sales marketing campaign was realized with the financial support of the South Moravian Region through the Project „Centre for International Trade“
Centre trade