Eprin
CZ|EN
Domovská stránkaVOLNÉ POZICEOblastní obchodní konzultant/ka - Západní Čechy

Hledáme nového člena do týmu na pozici obchodní konzultant/ka!

Kdo jsme

Jsme česká, rodinná společnost s více než 30ti letou tradicí, se sídlem v Brně, která patří k lídrům v oblasti automatizace, robotizace a digitalizace. Našim zákazníkům nabízíme komplexní portfolio služeb. Projekty řešíme nejen v rámci ČR, ale také v zemích EU. Významné zakázky máme v USA, Kanadě, Velké Británii a dalších zemích. Do našeho obsáhlého produktového portfolia patří vše – od hardwaru, spotřebního materiálu až po softwarová řešení na míru.

Koho hledáme

  • Někoho, kdo by rád byl součásti společnosti, která stojí na pevných základech.
  • Člověka, kterému se při slovu akvizice vykouzlí úsměv na tváří,
  • má obchod v krvi, nebojí se výzev, líbí se mu prostředí 4.0 průmyslu a nemá problém vyhrnout si rukávy.
  • Člověka, který ví, že bez jisté míry administrativy se dnes ani etiketa nehne. Ale žádné obavy, budeš mít v zádech skvělý tým, v čele se šéfem Jirkou, který Tě nenechá na holičkách
  • Nového kolegu hledáme pro region: Západní Čechy
  • Pokud jsi se ve výše uvedeném našel, tak jsi na nejlepší cestě stát se našim novým kolegou.
  • Už stačí jediné - poslat CV

Co bude Tvojí náplní práce

  • Reprezentace společnosti.
  • Akviziční činnost.
  • Péče a rozvoj stávajících zákazníků.
  • Komunikace a spolupráce s obchodními partnery.
  • Řešení a vývoj přidělených projektů a zakázek.
  • Samostatné řízení obchodních případů a projektů za podpory technického týmu.
  • Spolupráce s ostatnímu členy týmu a ostatními zaměstnanci společnosti za účelem trvalého růstu prodeje a vzájemná inspirace.
  • Administrativní práce v CRM systému a jeho průběžná aktualizace (zpracování poptávky, nabídky, jednání a úkoly).
  • Sledování trendů na trhu v oblasti automatické identifikace, robotizace a digitalizace.
  • Aktivní účast na výstavách, konferencích a jiných marketingových aktivitách.
  • Reporting obchodnímu řediteli.

Proč právě EPRIN

  • Budeš součástí stále se rozvíjejícího a dynamického týmu s možností vertikálního i horizontálního růstu.
  • Budeš součástí skvělých řešení v oblasti 4.0 průmyslu.
  • Možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.
  • Skvělou partu kolegů a kolegyň – tedy zdravou firemní kulturu s lidským přístupem.
  • Příjemné a inovativní pracovní prostředí.
  • A v neposlední řadě MED od našich včel.

Co požadujeme

  • Výborné prezentační, komunikační dovednosti.
  • Nejsi žádným nováčkem v oblasti obchodu.
  • Profesionální vystupování, orientace na zákazníka.
  • Aktivní přístup ke svému osobnímu rozvoji.
  • Budování a rozvoj vztahů s dodavateli, zákazníky i kolegy uvnitř firmy.
  • Analytické schopnosti.
  • Zkušenost s komplexním technickým řešením výhodou.
  • min. SŠ vzdělání.
  • Uživatelská znalost práce na PC.
  • Řidičský průkaz - ŘO skupiny B
  • Schopnost domluvit se anglicky (jiný jazyk výhodou).

Co Ti můžeme nabídnout

  • Atraktivní práci na HPP ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi a tradicí více než 30 let v oboru automatizace.
  • Transparentní systém odměňování bez zastropování provizí.
  • Práce v uvedeném regionu a centrála spol. v Brně.
  • Zajímavé a motivační finanční ohodnocení, osobní bonusy za výkon.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Profesní růst a rozvoj (systém školení a vzdělávání).
  • Notebook, služební mobil i pro soukromé účely, služební vůz i pro soukromé účely.
  • Dlouhodobou perspektivu s obrovským potenciálem.
  • Týden dovolené navíc, pružnou pracovní dobu a mnoho dalšího.

 

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, zahraniční pracovní cesty, auto i pro soukromé účely, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook

 

Informace o pozici

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou 
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva 
 
 
 

Rychlý formulář k volné pozici

k pracovní pozici
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Nahrát více souborů
Maximální velikost souboru je 1024 MB.
Zpracování osobních údajů

Souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro účel zasílání obchodních sdělení. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů.

Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Umíme svojí práci a rozumíme Vašim potřebám. Více než 30 let zkušeností v oboru automatické identifikace.
Kontaktujte nás
Evrospká unie
Tento projekt INOVATIVNÍ SYSTÉM SLUŽEB PODPORUJÍCÍCH AUTOMATIZACI je spolufinancován Evropskou unií.
Ministerstvo průmyslu a obchodu
South Moravia
This international sales marketing campaign was realized with the financial support of the South Moravian Region through the Project „Centre for International Trade“
Centre trade